For at øge eksponeringen af jeres deltagelse på messen, vil vi meget gerne bidrage til at sætte fokus på jeres spændende produktnyheder og/eller praktiske cases, som I præsenterer på messen på vores forskellige kommunikationsplatforme herunder; pressemeddelelser, nyhedsbreve, sociale medier og hjemmesiden.
Vi vil gerne fortælle de besøgende om jer og jeres nyheder…
Derfor søger vi jeres gode historier – Fortæl de besøgende, hvorfor, de skal komme på FoodTech – og hvad de kan glæde sig til på jeres stand.
Vi vil derfor opfordre jer til at fremsende et eller flere af følgende:
• Produktnyheder eller nye løsninger som I medbringer på messen
• En praktisk case, hvor I fremhæver en særlig løsning I har lavet for en given kunde
• Aktiviteter eller produktdemonstrationer som I gennemfører på messen
• Et statement om hvorfor I deltager på messen
• Eller en anden rigtig god historie….
I får naturligvis det hele til godkendelse inden det udsendes.
Det er nemt - men hvordan:
• Send et par linjer til Tilde Nørrelykke om, hvad I medbringer af nyheder, eller andre vinkler, som I tænker kunne være interessante for besøgende. Send jeres logo og meget gerne et par fotos. I kan også sende en kort video (maks. 1 minuts varighed)
For at få størst muligt udbytte af materialet bedes I sende det hurtigst muligt til Tilde Nørrelykke.
Vi kan ikke garantere, at alle fremsendte cases/produktnyheder vil blive præsenteret, men vi skal gøre vores bedste for at dele flest mulige at de gode historier.